تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 تیر 1399 - 20:04
کد خبر : 65561

فرماندار رشت در نشست با مدیر کل ثبت احوال؛ اولویت بندی پروژه های عمرانی بر مبنای آمار جمعیتی انجام می شود

فرماندار رشت در نشست با مدیر کل ثبت احوال؛ اولویت بندی پروژه های عمرانی بر مبنای آمار جمعیتی انجام می شود

جارستان: فرماندار رشت با تاکید بر لزوم بهره گیری از آمار دقیق در برنامه ریزی ها، گفت: اولویت بندی در خصوص اجرای پروژه های عمرانی و ارائه خدمات زیرساختی ، بر مبنای اطلاعات دقیق جمعیتی انجام می شود. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ مهندس علی فتح اللهی در نشست بامدیر کل ثبت احوال

جارستان: فرماندار رشت با تاکید بر لزوم بهره گیری از آمار دقیق در برنامه ریزی ها، گفت: اولویت بندی در خصوص اجرای پروژه های عمرانی و ارائه خدمات زیرساختی ، بر مبنای اطلاعات دقیق جمعیتی انجام می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ مهندس علی فتح اللهی در نشست بامدیر کل ثبت احوال استان گیلان با بیان اینکه آمارها مبنای اصلی تصمیم گیری در هر تشکیلات و سازمانی محسوب می شود، افزود: یکی از مهمترین آماری که می تواند در برنامه ریزی های عمرانی و اجتماعی بسایر موثر و راهگشا باشد، آمار ثبت احوال است.

وی آمار دقیق را زیربنای تصمیم گیری صحیح عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: با توجه به اهمیت آمار ثبت احوال انتظار می رود با برنامه ریزی دقیق و همکاری سایر دستگاه ها آمارهای جمعیتی در کمترین زمان ممکن و با دقت بالا ثبت شوند.

فرماندار رشت همچنین با اعلام آمادگی فرمانداری جهت پشتیبانی از ادارات ثبت احوال تابعه شهرستان رشت و تامین زیرساخت های لازم، تاکید کرد: ملاک و معیار فرمانداری در ارزیابی ادارات بر مبنای عملکرد آنان و مبتنی بر شاخص های پیش بینی شده خواهد بود و هر گونه تغییر احتمالی روسای ادارات نیز براساس همین مقوله انجام می شود.

مدیر کل ثبت احوال استان گیلان نیز در این نشست با تبریک انتصاب فرماندار جدید رشت، گفت: شهرستان رشت با ۲ اداره در شهر رشت و ۵ اداره در بخش های تابعه، مهمترین منطقه جمعیتی استان محسوب می شود.

قاسم روحانی فر با ارائه گزارشی از آمار جمعیتی شهرستان رشت، اظهار داشت: در زمینه صدور کارت ملی هوشمند، تاکنون برای ۹۰ درصد از جمعیت شهرستان رشت، کارت ملی هوشمند صادر شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.